czwartek, 1 grudnia 2011

Heuchera 'Midnight Bayou'

I kolejna nowinka roku 2010. Zachwyciła mnie na zdjęciach, na żywo niewiele jej brakuje do kolorystycznego ideału. Niestety u mnie nie rośnie jakoś powalająco i po półtorej roku u mnie, wygląda tak jak na zdjęciach poniżej. Nie wiem do końca co jest tego przyczyną, może po prostu ta odmiana tak ma? Myślę tak, bo jeszcze nie zdarzyło mi się widzieć takiego naprawdę dorodnego egzemplarza tej odmiany.


Myślę, że gdy w końcu osiągnie jakieś sensowne rozmiary, będzie absolutnie powalająca. Jej liście bardziej kojarzą mi się z egzotycznymi begoniami niż z czymkolwiek co może u nas zimować w gruncie.


Rośnie u mnie na pół cienistym stanowisku, w towarzystwie 'Berry Smoothie' i muszę przyznać, że przez to nie przyciąga wzroku - spojrzenia wszystkich skupiają się na o niebo dorodniejszej sąsiadce. A może trzeba jej zmienić stanowisko?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz