niedziela, 4 grudnia 2011

Heuchera 'Miracle'

Bardzo ładna i nietypowa żurawka, którą sprowadziłem już dosyć dawno z Belgii. Wcześniej nie była dostępna na naszym rynku, można ją u nas kupić dopiero od tego roku. Ja właśnie będę musiał nabyć kolejny egzemplarz, ponieważ moja mocno ucierpiała zimą 2010/2011 i już nie wróciła do formy - a późną jesienią w ogóle padła.

kwiecień


Wiosną jest wspaniale, mocno wybarwiona. Potem zielenieje, aby jesienią znów nabrać kontrastu - tym razem nawet mocniejszego.

maj


lipiec


wrzesień


Mogę śmiało polecić tą odmianę, jest o wiele mniej problematyczna niż jej kuzynka 'Tiramisu'. Ja na pewno z niej nie zrezygnuję. Miałem nadzieję, że jeszcze uda mi się uratować mój okaz, więc nawet zmieniłem jej miejsce i dostała dobrej ziemi kompostowej. Niestety wychodzi na to, że już nie dała rady się zregenerować. Ale wiosną na pewno posadzę u siebie kolejny egzemplarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz