poniedziałek, 5 grudnia 2011

Heuchera 'Peach Pie' ('Dolce Peach Melba')

Kolejna odmiana, na którą dosyć długo polowałem. W Polsce mnoży ją i sprzedaje Plantpol Zaborze i to właśnie od nich pochodzi również rosnący u mnie egzemplarz.
Ucierpiała mi strasznie w trakcie zimy 2010/2011, ale na szczęście dosyć ładnie się zregenerowała. Myślałem szczerze mówiąc, że nic już z niej nie będzie - po zimie nie został jej ani jeden zdrowy liść.

sierpień


Kolorystycznie jest dosyć podobna do 'Midas Touch', liście mają pastelowe odcienie pomarańczu i delikatny marmurkowy rysunek.

maj


lipiec


Odmiana bardzo ładna i warta uwagi. Stosunkowo ciężko ją jednak dostać, gdyż nie jest mnożona w zbyt wielkich ilościach. Ja osobiście wolę ją od 'Midas Touch', do której to odmiany nie miałem do tej pory szczęścia. Jak ranking będzie się układał w kolejnych latach - zobaczymy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz