niedziela, 4 grudnia 2011

Heuchera 'Pinot Gris'

Jedna z trójki francuskich odmian o pierwszym członie nazwy 'Pinot' i myślę, że z tej trójki najbardziej spektakularna. Do tej pory nie spotkałem odmiany chociaż trochę podobnej do tej, dlatego uważam że jest to nieodzowny element kolekcji żurawek. jej kolorystyka jest tak niesamowita i zmienna, że na pewno każdy ją doceni.

czerwiec


Dostałem ją jako niewielką sadzonkę, ale już wtedy zachwycała mnie kolorystyką.

lipiec


Rosła dosyć szybko i już pod koniec pierwszego sezonu u mnie wyglądała naprawdę pięknie.

październik


Najbardziej jednak zaskoczyła mnie jesienią 2010 roku, kiedy to niesamowicie się przebarwiła. Nie potrafiłem przejść koło niej obojętnie. Jej liście zaszły intensywnym różem, były wręcz nierealne!

maj


Stwierdzam, ze 'Pinot Gris' jest jedną z najpiękniejszych odmian, które posiadam. O każdej porze roku wygląda nieco inaczej, ale zawsze niesamowicie i interesująco. Naprawdę wspaniała ozdoba ogrodu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz