niedziela, 14 października 2012

Heucherella 'Berry Fizz'

Na tą żuraweczkę czekałem bardzo niecierpliwie, od momentu gdy ujrzałem ją, jako zapowiedź, na stronie Terranovy. Wiosną udało mi się ją dostać, chociaż nie była zbyt powszechna w handlu.
Doczekałem się i posadziłem swój egzemplarz w ogrodzie w maju 2012. Wynikiem mojej obserwacji jest opinia, że to odmiana bardzo wolno rosnąca i chyba dosyć kapryśna (w sumie czego się spodziewać po tak intensywnej variegacie na liściach). Od wiosny do jesieni nie przyrosła zbyt wiele, ale oglądając ją w ogrodach znajomych, stwierdzam, iż moja 'Berry Fizz' i tak jest niezłym "okazem" - u innych jest jeszcze mniejsza.


 No nic, poobserwujemy ją w dalszych latach, może jednak osiągnie w końcu jakieś sensowne rozmiary.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz