czwartek, 5 listopada 2015

Heuchera 'Tokyo'

Minęło sporo czasu, od momentu gdy prezentowałem jakąś żurawkę. Postanowiłem się z Wami podzielić pierwszymi wrażeniami z uprawy nowinki - żurawki z serii 'Cities' - mianowicie odmiany 'Tokyo'. Rośnie u mnie od sierpnia 2015 i muszę przyznać, że nie należy do odmian szybko rosnących - być może nie spodobało jej się upalne lato. Bardzo podoba mi się natomiast kolorystyka tej żurawki, mam nadzieję że dobrze się zaaklimatyzuje w moim ogrodzie i w przyszłym roku będę się cieszyć 'Tokyo' w pełnej krasie.

EN: It's been a while since I showed a heuchera variety, so I decided to share with you my first impressions about a very new one - heuchera from Terranova's 'Cities' series, called 'Tokyo'. I grow it since August 2015 and have to say it's not growing well or fast - perhaps it didn't like the very hot summer we had this year. I love it's foliage so I hope it will get on well with my garden and I will be able to see 'Tokyo' "in all its glory" next year.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz