środa, 30 listopada 2011

Heuchera 'Brown Sugar'

Jedna z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie żurawek. Nie spodziewałem się, że ją dostanę w tym roku, a tym bardziej że uda się ja nabyć w Polsce. Myślałem, że trzeba będzie ją sprowadzać przynajmniej z Niemiec - a tu taka miła niespodzianka, wystarczyło 13zł i już od września cieszę się tą odmianą!
Zasadniczo jest to jedna z 5 odmian zaprezentowanych jako nowinki 2011 przez hodowcę Thierrego Delabroye. Z tej piątki udało mi się zdobyć już 3 odmiany, wiosną liczę na to, że uda się kupić 'Magnum' oraz 'Vulcano'.


'Brown Sugar' podobała mi się ogromnie w internecie: piękne odcienie brązu, jaśniejszy marmurek. Póki co, nie zawiodłem się na niej. Może też przez to,że zakupiona sadzonka była od razy okazała.


Mimo, że zakupiłem ją późno - zdążyła się jeszcze nieco rozrosnąć. Kolorystykę ma raczej niezmienną, liście delikatne bez mocnych wcięć i fryzowania, z nieco burchlowatą budową. Zobaczymy jak będzie się sprawować wiosną, póki co - bomba!

1 komentarz:

  1. Witam prosze poradzcie gdzie moge kupis sadzonki zurawki Brown Sugar.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń